Megtekintés 265

Amíg vársz ez is érdekelhet:

A Grande Panda elektromos változata egyetlen elektromos hajtáslánccal érhető el, amely egy első tengelyre szerelt, 111 lóerős villanymotort és egy 44 kWh-s akkumulátort párosít. Ez az árkategóriához képest kiegyensúlyozott teljesítményt és hatótávot biztosít. A gyorsulás 0-ról 100 km/órára 11 másodperc alatt történik – a La Prima 17 colos kerekeivel ez 11,5 másodpercre nő. Az autó nem kifejezetten dinamikus, amit tovább lassít a kissé visszafogott gyorsítási reakció. Ha erősen nyomjuk a pedált, a Panda elindul, de a saját tempójában. Nagyobb sebességnél viszont még mindig elegendő az ereje ahhoz, hogy tartani tudja az autópálya tempót, bár a merészebb előzésekhez némi előrelátás szükséges. A vezetési élmény rendezett és kontrollált, de nem kifejezetten szórakoztató. Az olasz kisautókra jellemző játékosság ezúttal nem érződik, de manapság a konkurensek közül is kevés mondható élvezetes vezetésűnek.

Ami sokkal fontosabb, hogy a Grande Panda meglepően kényelmesen rugózik, különösen figyelembe véve a rövid tengelytávját. Még Torino központjának rossz minőségű útjain is képes volt kisimultan közlekedni, nem rázta meg az utasokat a kátyúk vagy a fekvőrendőrök. Néha egészen kifinomult és kényelmes benyomást keltett.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük