Amíg vársz ez is érdekelhet:
A biztosítási besorolás felszereltségtől és hajtáslánctól függően 32 és 43 között mozog, például az NX 350h Premium AWD a 36-os csoportba tartozik. Az adózási szempontokat tekintve az NX kibocsátása nem olyan alacsony, mint egy plug-in hibridé, de jóval kedvezőbb, mint egy belső égésű vagy mild-hibrid modellé. 136 g/km-es CO₂-kibocsátásával az autó a 32 százalékos adósávba esik, ami céges autóként kevésbé vonzóvá teszi. A 40 ezer fontos ár felett az éves luxusadó a második évtől 600 font.
A Lexus NX rendkívül jól tartja az értékét: a legtöbb változat három év és 36 ezer mérföld után az eredeti értékének 57–62 százalékát őrzi meg, ami felülmúlja több rivális, például a BMW X3, Audi Q5 vagy Volvo XC60 eredményeit. A legjobb választás a Premium felszereltség, amely a teljes hibrid esetén 57,7, a plug-in hibridnél pedig 61,7 százalékos értéktartással bír.
Az utastér elegáns, jól megtervezett, és a kivitelezés minősége a Lexus hagyományainak megfelelően kiváló. Az anyaghasználat elsőrangú, a bőr kárpit puha, a műanyagok pedig masszívak és tartósak. A műszerfal kialakítása azonban kevésbé egyedi, mint a korábbi Lexus modelleké, részben a nagy méretű érintőképernyő miatt, amely uralja a középkonzolt.