Amíg vársz ez is érdekelhet:
Autópályán az NX kellemes és csendes utazóautónak bizonyul, a motor alig hallható, és a kabin jól elszigetelt. Az e-CVT váltó miatt erős gyorsításkor megemelkedik a fordulatszám, de a zaj jól el van szigetelve, így nem válik zavaróvá. Ez a hatás még kisebb a négykerék-meghajtású és a plug-in hibrid modellek esetében, mert az elektromos rásegítés csökkenti a benzinmotor terhelését.
A Lexus NX hibrid rendszerének hatékonysága kiemelkedő, különösen városi körülmények között, ahol gyakori a megállás és elindulás. Tesztünk során az NX 350h közel 45 mérföld/gallonos átlagfogyasztást ért el, ami jobb eredmény, mint a BMW X3 és a Mercedes GLC benzines változataié. Az autópályán a német dízelek kismértékben hatékonyabbak, de a Lexus nem marad el jelentősen tőlük. A drágább NX 450h+ plug-in hibrid változat rendszeres töltés esetén akár 70 mpg (kb. 4 l/100 km) átlagfogyasztást is elérhet, amit hosszú távú tesztünk is megerősített.
Az NX 450h+ 18,1 kWh-s akkumulátora otthoni 7 kW-os fali töltővel kevesebb mint három óra alatt teljesen feltölthető, és a hivatalos adatok szerint több mint 45 mérföldet, azaz kb. 73 km-t képes megtenni tisztán elektromos üzemben. Az akkumulátorra három év vagy 60 ezer mérföld garancia vonatkozik, amely éves Hybrid Health Check révén akár tíz évig vagy 100 ezer mérföldig is meghosszabbítható.