Megtekintés 260

Amíg vársz ez is érdekelhet:

Autópályán az NX kellemes és csendes utazóautónak bizonyul, a motor alig hallható, és a kabin jól elszigetelt. Az e-CVT váltó miatt erős gyorsításkor megemelkedik a fordulatszám, de a zaj jól el van szigetelve, így nem válik zavaróvá. Ez a hatás még kisebb a négykerék-meghajtású és a plug-in hibrid modellek esetében, mert az elektromos rásegítés csökkenti a benzinmotor terhelését.

A Lexus NX hibrid rendszerének hatékonysága kiemelkedő, különösen városi körülmények között, ahol gyakori a megállás és elindulás. Tesztünk során az NX 350h közel 45 mérföld/gallonos átlagfogyasztást ért el, ami jobb eredmény, mint a BMW X3 és a Mercedes GLC benzines változataié. Az autópályán a német dízelek kismértékben hatékonyabbak, de a Lexus nem marad el jelentősen tőlük. A drágább NX 450h+ plug-in hibrid változat rendszeres töltés esetén akár 70 mpg (kb. 4 l/100 km) átlagfogyasztást is elérhet, amit hosszú távú tesztünk is megerősített.

Az NX 450h+ 18,1 kWh-s akkumulátora otthoni 7 kW-os fali töltővel kevesebb mint három óra alatt teljesen feltölthető, és a hivatalos adatok szerint több mint 45 mérföldet, azaz kb. 73 km-t képes megtenni tisztán elektromos üzemben. Az akkumulátorra három év vagy 60 ezer mérföld garancia vonatkozik, amely éves Hybrid Health Check révén akár tíz évig vagy 100 ezer mérföldig is meghosszabbítható.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük