Amíg vársz ez is érdekelhet:
A start/stop rendszeren túl jelenleg nincs különösebb zöld technológia a Rifter kínálatában, bár a Peugeot már dolgozik egy teljesen elektromos változaton is, amelyről azonban még nem árult el részleteket. A fenntartási költségek egyébként – beleértve az alkatrészek árát, a szervizelést és a javításokat – várhatóan alacsonyak lesznek, mivel a modell műszaki alapjait a Partner haszongépjármű adja, amelyet a flottakezelők és ipari felhasználók is éppen ezért kedvelnek.
A Peugeot jellegzetes, családias orr-része és hűtőrácsa már messziről megragadja a tekintetet, miközben az oldalfalak burkolata, a kerékívek kiterjesztései és a tetősínek együttesen hangsúlyozzák a jármű robusztus megjelenését.
A hátsó oldalsó tolóajtók ugyan a Rifterhez hasonló, furgon alapú versenytársaknál megszokottak, mégis újszerű megoldásnak hatnak, ráadásul a gyerekek számára kifejezetten vonzó funkció.