Amíg vársz ez is érdekelhet:
Üresen a rugózási komfort talán jobb, mint a Ford Ranger rugalmasabb, pattogósabb futóműve, de ha lendületesen vezetjük, a Musso hajlamos erőteljesen megdőlni, akár egy jacht. Kanyarokban, főleg vidéki utakon, a vezetés könnyen kellemetlenné válhat, mivel a kormányzás túlságosan könnyű és bizonytalan, így folyamatos korrekcióra van szükség nagyobb tempónál. Ez a pontatlanság csorbítja az egyébként kulturált motor és váltó összhangját, különösen akkor, ha a raktér megtelik több mint egy tonna teherrel.
A belső tér kialakítása funkcionális, tekintve, hogy munkagépről van szó, így a műszerfal dizájnját túlzottan nem lehet bírálni. Ugyanakkor a jobb minőségű anyaghasználat sokat javítana az összhatáson. A nagy, jól leolvasható műszerek és a masszív kormánygombok pozitívumként említhetők, viszont a váltó körüli karbonhatású műanyag betét és a retró hatású, nyolcvanas éveket idéző digitális óra rontják az összképet.