Megtekintés 251/2

Amíg vársz ez is érdekelhet:

A Giulietta alapjául szolgáló úgynevezett Compact platform nem csupán az Alfa Romeo szempontjából jelentős, hanem a teljes Fiat Auto csoport jövője is nagymértékben ezen a padlólemezen nyugszik. Ez a platform szolgál alapul számos középkategóriás modellhez a Fiat, a Lancia, a Chrysler és a Dodge kínálatában, valamint különböző, ebből kifejlesztett változatokhoz is. Éppen ezért különösen fontos, hogy jól sikerült konstrukció legyen, mert a megbízhatóságára és sokoldalúságára épül a cégcsoport termékstratégiája. A Giulietta és a vele rokon modellek Európa legnagyobb és legversenyképesebb szegmensében szállnak harcba a vásárlók kegyeiért, így a sikerük nem csupán presztízskérdés, hanem az Alfa üzleti életképességének záloga is.

Az elődjével, a 147-essel ellentétben a Giulietta már kizárólag ötajtós kivitelben készült, igazodva a piaci elvárásokhoz és a praktikum iránti igényekhez. A motorválaszték is jelentős fejlődésen ment keresztül, és egyaránt tartalmazott benzines és dízel alternatívákat, amelyekkel a modell széles vásárlói réteget próbált megszólítani. A benzines kínálat a 118 lóerős, 1,4 literes alapmotorral indult, amit az erősebb, 148 lóerős változat követett, de a legfigyelemreméltóbb talán az innovatív MultiAir technológiával ellátott, 168 lóerős változat volt, amely kiváló teljesítményt és hatékonyságot nyújtott. A kínálat csúcsán pedig a 238 lóerős, 1750 köbcentis TBi Veloce verzió állt – ez korábban a Cloverleaf (azaz négylevelű lóhere) néven volt ismert, ami a sportos Alfa-hagyományok egyik szimbóluma.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük