Amíg vársz ez is érdekelhet:
Az új Wrangler minden irányban valamivel nagyobb lett elődeinél, ám ez a méretnövekedés kívülről alig észrevehető. Az autó orr-része átdolgozott hűtőrácsot és lökhárítót kapott, a műanyag kerékjárati ívek kissé hangsúlyosabbak lettek, és a hátsó lámpatestek is egyértelműbben lettek megformálva. Az első szélvédő jobban döntött, ami az aerodinamikai hatékonyság növelését célozza, ám még így is jóval függőlegesebb, mint a legtöbb más személyautóban. Az autóba való be- és kiszállás továbbra is kissé nehézkes, de bent a vezetői pozíció ugyanolyan egyenes tartású, mint a korábbi Wrangler modellekben. Az utastér légköre viszont sokat javult, köszönhetően a puha tapintású anyagoknak, és bár a műszerfal még mindig egyszerű, most már egy intuitív kezelőfelületű érintőképernyő is helyet kapott. A műszerfal retro hangulata szándékosan az első Jeepek fém paneles műszerfalaira emlékeztet, ami különleges karaktert ad a belső térnek.
A Wrangler viszonylag magas építésű, ezért különösen a kétajtós változat hátsó ülésére való bejutás lehet kényelmetlen. A négyajtós modell hátsó ajtói is viszonylag keskenyek, és nincs elérhető hétüléses verzió.
A kilátás az autóból igen jó, hiszen magasról áttekinthető a környezet, a szélvédőoszlopok pedig vékonyak, így nem akadályozzák a látóteret. A dobozszerű karosszéria és a tompa végződések miatt a Wrangler könnyen manőverezhető szűk helyeken is.