Amíg vársz ez is érdekelhet:
Ahogy egy Jeeptől várható, a plug-in hibrid Grand Cherokee „Trail Rated” minősítéssel rendelkezik, ami azt jelenti, hogy számos terepjáró-specifikus funkciót és vezetési módot kínál azok számára, akik szeretnek a kijárt utakról letérni. Hogy igazoljuk a terepképességeit, köveken másztunk és vízben gázoltunk vele, és meglepően magabiztosan vette az akadályokat még a gyári, utcai gumikon is. Persze nem tud olyan könnyedén átlépni a terepakadályokon, mint egy Jeep Wrangler, főleg a nagy, 2,5 tonnás tömeg miatt. Egy apró hiányosságként említhető, hogy a terepkamerák képernyője késleltetve reagált, így nem sok segítséget nyújtott a nehezebb szakaszokon.
Pozitívumként említhető, hogy a 88,3–97,4 mérföld/gallon közötti üzemanyag-fogyasztás szinte elképzelhetetlen volt a korábbi, hathengeres vagy nyolchengeres Grand Cherokee modelleknél, viszont ehhez rendszeresen tölteni kell az akkumulátort, különben csak egy nehéz és drága akkumulátort cipelünk feleslegesen.