Amíg vársz ez is érdekelhet:
Mindkét változatban megtalálható egy 11 kW-os fedélzeti váltakozóáramú töltő, amely lehetővé teszi a lassabb, otthoni vagy nyilvános töltőoszlopokon történő töltést. A legtöbben azonban valószínűleg egy 7,4 kW-os fali töltőt használnak majd otthon, amellyel a kisebb akkumulátorral szerelt Micra teljes feltöltése körülbelül 6,5 órát vesz igénybe, míg a nagyobb, 52 kWh-s modell esetében ez az idő körülbelül 8,5 óra.
A Renault 5-tel szemben a Micra egyik kellemes extrája a kormány mögötti váltófülekkel állítható visszatápláló fékezés. Három fokozat áll rendelkezésre, valamint egy teljes e-pedal üzemmód, amely képes teljes megállásra is – a fékpedál használata nélkül. Hátránya viszont, hogy az autó minden indítás után elfelejti az utoljára kiválasztott beállítást, így ha valaki rendszeresen e-pedal módban vezetne, minden alkalommal újra be kell állítania. Bár ez kissé bosszantó lehet, a váltófüleknek köszönhetően ez gyorsan és egyszerűen megoldható. Ha egy új, kis méretű elektromos autót egy meglévő modell alapjaira szeretnél építeni, miért ne a legjobbra esne a választás? Pontosan ezt az elvet követte a Nissan is az új Micra esetében. Bár az erőátvitel, a futómű és a vezetési élmény nagyban megegyezik a Renault 5-tel, a japán gyártó a formaterv terén sokkal határozottabban lépett fel.
A Micra és a Renault 5 alapvető méretei, arányai és az üvegezés nagy része közös, mégis annyi apró, átgondolt változtatást eszközöltek a Nissan tervezői, hogy szinte el is feledkezünk a két modell rokonságáról. A formatervezés Londonban, a Nissan paddingtoni stúdiójában készült, és az átalakítások már az orr-résznél kezdődnek: megemelték a motorháztetőt, amelyet karakteres, új világítással láttak el. A Renault 5 hosszúkás fényszóróival szemben a Micra túlméretezett, kör alakú LED-es nappali menetfényeket kapott, a fényszórók pedig apró, szögletes egységekben bújnak meg ezek belsejében.