Amíg vársz ez is érdekelhet:
Az e-Power modellek 1.5 literes, háromhengeres benzinmotort használnak, amely kizárólag generátorként szolgál. Az autó hajtását egy 187 lóerős elektromos motor végzi, ami 7,9 másodperces gyorsulást tesz lehetővé. Ez a rendszer simább vezetési élményt nyújt, és jobban reagál a gázadásra, mint a hagyományos benzinmotoros autók.
Városi használatban a Qashqai könnyen manőverezhető, köszönhetően a könnyű kormányzásnak és kis fordulókörnek. A kézi váltós változat megfelelő választás a városi közlekedéshez, míg a CVT automata kissé nehézkesen indul el álló helyzetből, például egy körforgalomba való behajtásnál. A legsimább élményt az e-Power hajtáslánc nyújtja, amely szinte elektromos autóként viselkedik.
Kisebb, kanyargós utakon stabil és kiszámítható a Qashqai viselkedése. Nem sportos, de biztos úttartású, elég pontos kormányzással. A 17 vagy 18 colos kerekekkel jobb komfortérzet érhető el, mint a nagyobb, 20 colos felnik esetén.
Autópályán a Qashqai csendes és stabil, az utastérbe csak visszafogott motorhang, mérsékelt szélzaj és valamennyi gumizaj szűrődik be. A vezetés kényelmét fokozza az adaptív tempomat és az önvezető rendszer, amely rövid ideig képes tartani a sávot. Ez különösen hosszabb utakon lehet hasznos.