Amíg vársz ez is érdekelhet:
A Hyundai Ioniq 5 N a modern elektromos teljesítményautók új mércéjét állítja fel, hiszen nem csupán egy erősebb hajtáslánccal és agresszívabb külsővel rendelkező változata az alapmodellnek, hanem a Hyundai N-részleg mélyreható mérnöki munkájának eredménye. A 2024-es Év Teljesítményautója cím mellett a 2025-ös Év Autója díjban is elismerést kapott, és ez egyáltalán nem véletlen.
Az Ioniq 5 N egy teljesen elektromos, összkerékhajtású crossover, amelyet egy 84 kWh-s akkumulátor és két elektromos motor hajt. Együttes teljesítménye akár 641 lóerő is lehet az overboost funkcióval, és ennek köszönhetően 3,4 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra, végsebessége pedig eléri a 259 km/h-t. Bár ez az egyik legkevésbé hatékony modell az Ioniq 5 kínálatban – a valós hatótáv a hivatalos 278 mérföld (kb. 447 km) helyett inkább 220 mérföld (kb. 354 km) körül alakul – a lenyűgöző teljesítmény mindenért kárpótol. Az elektromos hajtáslánc rendkívül gyors gázreakciókat tesz lehetővé, a jármű mégis jól irányítható marad, köszönhetően az adaptív felfüggesztésnek, az elektronikusan vezérelt hátsó differenciálzárnak és az állítható kormányzásnak.A Citroen C3 Aircross és az e-C3 Aircross a Plus és Max felszereltségi szinteken elérhető. A belső tér egyszerre funkcionális és érdekes, köszönhetően például a rejtett „húsvéti tojásoknak”, mint az Eiffel-torony és kakas motívumok. Az anyaghasználat változó: a szövetbetétek prémium hatást keltenek, de több helyen olcsó, kemény műanyagokat találunk. Az információkat egy keskeny kijelző vetíti ki a vezető elé, hasonlóan a Peugeot i-Cockpit rendszeréhez, de itt a kormány nem takarja el a kijelzőt. A 10,25 colos központi érintőképernyő vezető felé döntött, és alapáron jár hozzá vezeték nélküli Apple CarPlay és Android Auto is. A hangrendszer hat hangszórós, és bár nem kiemelkedő, elfogadható szintet képvisel.