Megtekintés 239

Amíg vársz ez is érdekelhet:

Azonban ez a csökkentett súly segít abban, hogy a hathengeres motorpaletta ne dolgozzon olyan keményen, amikor elindul vele az ember. A kínálatban szerepel egy 3,0 literes mild-hibrid dízel egység két hangolásban – a D250, amely 247 lóerőt ad le (furcsa módon csak a csúcsszintű Dynamic HSE felszereltséghez érhető el), és a 296 lóerős D300, amely a kínálat többi részében elérhető. A benzines kínálat egyetlen tagja a 355 lóerős, háromliteres, sorhat hengerű P360 verzió. A Q7‑hez, X5‑höz, GLE‑hez és XC90‑hez hasonló versenytársakkal ellentétben a Discovery nem érhető el plug-in hibrid változatban, ezért az emissziós értékei viszonylag magasak. Minden modellhez elektronikus vezérlésű légrugózás és a Land Rover Terrain Response rendszere tartozik, amellyel a differenciálművek, a hasmagasság és a tapadás szabályozható különböző terepviszonyokra. Alapfelszereltségként is nagyobb távolságra juttat a vadonba, mint sok vetélytárs – igazi terepjáró képességei pedig az opcionális Advanced Off‑Road Capability csomaggal szinte verhetetlenné válnak. Négy felszereltségi szint közül választható: S, Dynamic SE, Dynamic HSE, valamint a Metropolitan Edition. Vállalkozások számára elérhető egy kereskedelmi (Commercial) kivitel is, amelyből eltávolították a hátsó üléseket, és válaszfalat építettek be, hogy olyan felhasználók számára is praktikus alternatíva legyen, akiknek olyan terepképesség kell, amit egy hagyományos teherautó nem tud nyújtani. Akár melyik modellt választod, kevés teljes méretű 4×4 kínál olyan teret, mint a Discovery. A hétüléses elrendezés minden felnőtt számára elegendő helyet biztosít, a terepképességek pedig páratlanok a kategóriájában, így bár praktikus családi autóként használható, a „bárhová eljut” varázsát is megőrzi.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük