Amíg vársz ez is érdekelhet:
A dizájnban több ponton is visszaköszönnek a C3 szupermini formajegyei, de az Aircross szélesebb sárvédőket és nyomtávot kapott, ami robusztusabb, magabiztosabb kiállást kölcsönöz neki.
A hátulján szintén felfedezhető a rokonság a C3-mal, ám a lökhárító és a hátsó lámpatestek már teljesen egyediek, kizárólag az Aircross-ra jellemzőek. Az SUV karaktert tovább erősítik az olyan részletek, mint a tetősínek, a kerékjáratok körüli műanyag burkolatok, valamint a több mint 20 centiméteres hasmagasság – ezek a tényezők nemcsak esztétikai célokat szolgálnak, hanem a gyakorlatban is hasznosak, különösen rosszabb minőségű utakon vagy járdaszegélyeken történő áthajtáskor.
Az utastérrel kapcsolatban a Citroën meglehetősen ambiciózus módon úgy fogalmazott, hogy a C3 Aircross „a nappali szoba kényelmét kínálja kerekeken”. Bár ez talán túlzásnak tűnhet, az mindenképpen elmondható, hogy az utastér jól átgondolt és praktikus, a rendelkezésre álló teret okosan használja ki. Az anyaghasználat ugyan nem prémium szintű, de a funkcionalitás és a komfortérzet megfelelő egy ilyen árkategóriájú, családi használatra is alkalmas SUV esetében.