Amíg vársz ez is érdekelhet:
A Citroën vezetési élményhez való hozzáállása mindig is a kényelem köré épült, és ezt az elvet próbálja meg átültetni a C3 Aircross esetében is. Ez azonban komoly kihívást jelent, különösen ha figyelembe vesszük, hogy egy árérzékeny, B-szegmensbe tartozó modellről van szó, ahol a költségek alacsonyan tartása érdekében bizonyos kompromisszumokat kell kötni. Az ilyen típusú autók esetében jellemzően hiányzik a megfelelő hangszigetelés, az utastér anyagminősége nem éri el a prémium szintet, a futómű technológiai kifinomultsága korlátozott, és az erőátviteli rendszerek sem a legmodernebbek. Mindezek ellenére a Citroën megpróbálta a márkára jellemző kényelmi szintet megvalósítani ebben a modellben is.
A C3 Aircross nem rendelkezik adaptív légrugózással, de ennek ellenére igyekszik kiemelkedő komfortérzetet nyújtani.