Amíg vársz ez is érdekelhet:
A rugók és lengéscsillapítók rendszere megegyezik az Opel Frontera testvérmodellével, azonban a Citroën ebben az autóban egy speciális megoldást is alkalmazott, amelyet „Advanced Comfort Suspension with Progressive Hydraulic Cushions” néven emleget – ez magyarul nagyjából annyit tesz, hogy a futómű speciális, progresszív hidraulikus ütközőkkel van ellátva. Ezek lényege, hogy a nagyobb úthibák, kátyúk, rázós szakaszok során extra tompítást biztosítanak, így csökkentve a karosszériára és az utasokra ható ütéseket. Ez a rendszer kifejezetten arra lett tervezve, hogy az amúgy egyszerűbb mechanikai alapokra épülő jármű is képes legyen kellemesen lágy, ringatózó utazási élményt nyújtani – olyat, amit inkább nagyobb, drágább autóktól várnánk.
A komfortérzetet tovább fokozzák a Citroën által kifejlesztett „Advanced Comfort” ülések is, amelyek nemcsak a dizájnjukban tűnnek ki a mezőnyből, hanem memóriaszivaccsal is el vannak látva. Ez a speciális anyag képes alkalmazkodni a test formájához, egyenletesebben eloszlatva a testsúlyt és csökkentve a hosszabb utak során kialakuló fáradtságot, különösen a hát alsó részén.