Megtekintés 227

Amíg vársz ez is érdekelhet:

Beépítettem a kocsiba egy vezeték nélküli telefontöltőt is. Ez alapvetően jól működik, de először ki kell tapasztalni, pontosan hova kell helyezni a telefont, hogy tényleg töltse is – ez nem mindig egyszerű. Emellett megvettem a vezető és utasülés extracsomagot is, ami valódi luxusélményt nyújt. Mindkét első ülés rendelkezik masszázsfunkcióval, amely különféle nyugtató programokat kínál – van például egy olyan is, amely olyan érzést kelt, mintha egy macska lépkedne felfelé a gerinceden. Ezen felül az ülés elektromosan állítható a sofőr számára, az utasoldalon pedig deréktámasz is van, amit szintén elektronikusan lehet szabályozni.

A választható extrák közül szinte mindent kipipáltam, egyedül az üvegtetőt nem kértem bele – aminek most, a közelmúlt hőhulláma alatt, kifejezetten örültem. Ha ezt a sok kényelmi extrát kombináljuk a GT felszereltségi szinttel, ami eleve rengeteg mindent tartalmaz alapáron, akkor tényleg alig marad olyan dolog, amit hiányolna az ember.

Ami a legfontosabb váltást illeti – vagyis azt, hogy belső égésű motor helyett most elektromos meghajtást használ a kocsi – azt kell mondjam, ez az egyik leginkább „hagyományos” érzetű elektromos autó, amit eddig vezettem. Ugyanúgy megvan benne az elektromos autókra jellemző azonnali gyorsulás – 270 Nm nyomaték már a gázpedál lenyomásának pillanatában –, és ez mindössze egy sebességfokozaton keresztül érkezik, de mégsem rángat vagy kapar a kerék, és nem is tépi meg az embert az ülésbe nyomó erő. Az egész sokkal simább, egyenletesebb, kellemesebb – és sokkal jobban illik ehhez az autóhoz.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük