Amíg vársz ez is érdekelhet:
A Honda Jazz csak hibrid hajtáslánccal érhető el, ami hasonlít egyik legnagyobb riválisa, a Toyota Yaris megközelítéséhez. A Jazz is képes rövid ideig, akár egy mérföldön keresztül tisztán elektromos meghajtással közlekedni, ami városi, megállásokkal teli közlekedés során kifejezetten hasznos lehet az üzemanyag-megtakarítás szempontjából. Habár a fejlett hibrid technológia környezetbarát, a Jazz számára továbbra is kihívást jelent, hogy felkeltse azok figyelmét, akik egy kicsit szórakoztatóbb vagy különlegesebb kisautót keresnek. A versenytársak sora hosszú, és olyan ismert nevek is szerepelnek közöttük, mint a Renault Clio, a Vauxhall Corsa, a Volkswagen Polo, valamint a Polo testvérmodelljei, a SEAT Ibiza és a Skoda Fabia. Emellett a Hyundai i20, a Mazda 2 Hybrid és a Peugeot 208 is szóba jöhet alternatívaként.
A legújabb Jazz négy felszereltségi szinten érhető el: Elegance, Advance, Advance Sport és a SUV-stílusú Crosstar Advance. Mindegyik változat gazdag alapfelszereltséget kínál, többek között 15 colos könnyűfém keréktárcsákat, kilenc colos központi érintőképernyőt Apple CarPlay és Android Auto támogatással, klímaberendezést, első és hátsó parkolószenzorokat, valamint tolatókamerát. Az Advance szint ehhez navigációt, fűthető első üléseket és kormánykereket, sötétített ablakokat és 16 colos kerekeket ad hozzá. A sportos részletekkel kiegészített Advance Sport verzió különleges kipufogóvéget, ultraszálas belső kárpitot, sportpedálokat, háromküllős kormánykereket és sport üzemmódot kínál, bár a hajtáslánc ebben sem változik. A 2020 közepén bevezetett Crosstar változat emelt hasmagasságot, külső műanyag védőelemeket és tetősíneket kapott, ami robusztusabb megjelenést kölcsönöz neki, de mivel összkerékhajtása nincs, terepen nem érdemes vele próbálkozni. Ez a változat az Advance felszereltségre épül, drágább és kevésbé hatékony, így ha nem ragaszkodunk a SUV-s megjelenéshez, érdemes inkább az Advance szintet választani.