Amíg vársz ez is érdekelhet:
A Honda e:Ny1 a japán gyártó második elektromos autója, amely jóval visszafogottabb megközelítést képvisel, mint az első modell, a 2020 és 2024 között forgalmazott mókás megjelenésű Honda e. Az új modell formavilága erősen támaszkodik más Honda SUV-okra, különösen a HR-V-re, és az alatta lévő platform is belső égésű motoros típusokból származik. Ezt a padlólemezt e:N Architecture F néven emlegetik – amely éppolyan nehezen értelmezhető, mint maga az e:Ny1 elnevezés, ami egyébként az „anyone” szóra utal.
Az e:Ny1 viszonylag nagy, 68,8 kWh-s (ebből 62 kWh használható) akkumulátorral rendelkezik, de a hivatalosan megadott hatótávja csak átlagosnak számít a vetélytársakhoz képest. A maximális, 78 kW-os töltési teljesítmény sem kiemelkedő – a gyártó szerint 10–80%-os gyorstöltéshez 45 percre van szükség. Pozitívum viszont, hogy az autó már alapkivitelben is gazdag felszereltséget kínál. Az Elegance verzióban például hatalmas, 15,1 hüvelykes álló érintőképernyőt, 18 colos könnyűfém felniket, szintetikus bőrkárpitot, kétzónás klímát és tolatókamerát találunk. Az Advance felszereltségi szint panorámatetőt, kiváló minőségű hangrendszert, fűthető kormánykereket és további parkolássegítő rendszereket ad hozzá. A menetkomfort alacsony sebességnél kissé rázós, amit a fotós felszerelés zörgése is csak hangsúlyozott. Az alapfelszereltséghez tartozó 18 colos kerekek autópályán is hozzájárulnak a nyugtalanabb úttartáshoz.