Amíg vársz ez is érdekelhet:
A teljesítmény ugyan nem elsődleges szempont egy városi autónál, de a legalapvetőbb, 66 lóerős motorral szerelt változat 14,8 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra, míg az automatizált váltós verzió elképesztően lassú: 17,8 másodpercig tart ugyanaz. Ezért erősen javasolt az ötfokozatú kézi váltóval szerelt 1,2 literes motor választása, amely 12,6 másodperces gyorsulást és 171 km/h-s végsebességet kínál. A leggyorsabb természetesen az i10 N Line, amely 10,5 másodperc alatt teljesíti a 0–100 km/h-t, végsebessége pedig 185 km/h.
Ami a fogyasztást és a költségeket illeti, az i10 kifejezetten jó választás lehet takarékosságra törekvő városi autósok számára. Az alapmodell WLTP szerint 4,9 l/100 km-es átlagfogyasztással és 116 g/km CO2-kibocsátással rendelkezik. Az 1,2 literes motor 5,2 literes átlagot és 119 g/km-es értéket produkál. Az automatizált váltóval felszerelt verziók esetében ezek az értékek romlanak. A valóságban a tesztjeink során az 1,2 literes i10 5,3 litert fogyasztott átlagosan, míg az Aygo X esetében ez 5,5 liter volt. A sportos N Line is vállalható adatokat produkál: a hivatalos adat 5,4 liter, mi pedig 6,7 literes átlagot mértünk közel 725 km-es tesztút után.