Amíg vársz ez is érdekelhet:
A városi kisautó kategóriája mára szinte teljesen eltűnt: olyan modellek, mint a Toyota Aygo, a Citroen C1, a Peugeot 108, a Skoda Citigo, az up! vagy a Ka már nincsenek forgalomban. Ennek ellenére a Hyundai nem hátrált ki a szegmensből, sőt, az i10 2023-ban frissítést és jobb felszereltséget is kapott. Bár a konkurencia szűkült, az i10-nek továbbra is bizonyítania kell olyan riválisokkal szemben, mint a Toyota Aygo X, a Suzuki Ignis vagy épp saját testvérmodellje, a Kia Picanto. Emellett az olcsóbb, ám tágasabb szuperminik – például a Dacia Sandero vagy a Citroen C3 – is kihívást jelentenek.
Az i10 háromféle, kizárólag benzines motorral elérhető. A kínálat alapját egy 1,0 literes háromhengeres, 66 lóerős motor képezi, ezt követi az 1,2 literes, négyhengeres, 83 lóerős erőforrás, míg a kínálat csúcsán a kizárólag az N Line-hoz elérhető, 99 lóerős, turbós 1,0 literes motor található. Az összes modell ötfokozatú kézi váltóval érkezik, de az alap- és középső motorokhoz kérhető automatizált manuális váltó is – amit viszont nem ajánlott választani a gyenge teljesítmény és kényelmetlen működés miatt.