Amíg vársz ez is érdekelhet:
Minden Renault 5 E-Tech verzió elsőkerék-meghajtású, és az egyetlen karosszériaopció az ötajtós hatchback, amelyet megosztanak az Alpine A290-zel is, amely a sportos, „hot hatch” változatként ismert. Ez a közös platform és dizájn tovább erősíti a márka egységességét, miközben különböző célközönségek igényeit igyekszik kielégíteni. Összességében a Renault 5 egy sokoldalú, modern elektromos autó, amely a különböző felszereltségi szinteken keresztül széles vásárlói réteg számára kínál vonzó megoldásokat, miközben a mindennapi használat során is kényelmes és élvezetes vezetési élményt nyújt. A Renault úgy tervezte meg az 5-ös modellt, hogy a vezetési élményben egyfajta masszív, megbízható érzést keltsen, mintha egy sokkal nagyobb, stabilabb autóban ülnénk. A finomhangolás és az úttartás terén egyáltalán nem tűnik kicsinek vagy gyengének; inkább egy érett, felnőtt jármű benyomását kelti, amely biztonságot és nyugalmat sugároz minden egyes kilométeren.
Az autó három különböző vezetési módot kínál, amelyek mind jelentős hatással vannak a mindennapi használatra, még akkor is, ha az összteljesítmény viszonylag visszafogott marad. Az Eco módot mi inkább kihagynánk, mert bár valamelyest növelheti az elméleti hatótávot, a gázreakciót olyan lassúvá és tompává teszi, hogy az élmény élvezhetetlenné válik. Ezzel szemben a Comfort mód természetes, egyenletes és kiegyensúlyozott, míg a Sport állás még dinamikusabbá és élénkebbé varázsolja a vezetést, finom élesítést adva a gázpedál reakciójának.