Amíg vársz ez is érdekelhet:
A csúcsfelszereltségű Iconic ugyan még több extrát kínál – például kéttónusú fényezést, fűthető üléseket és kormánykereket, elektromosan működtethető csomagtérajtót és bővített biztonsági csomagot – azonban ezek az elemek nem feltétlenül létfontosságúak a legtöbb vásárló számára. Ha valaki hajlandó ezekről lemondani, akkor a Techno felszereltség ideális egyensúlyt képvisel az ár, a stílus, a technológia és a praktikum között. Az R4 tehát nem csupán a modern elektromos mobilitás egyik új képviselője, hanem egy olyan modell is, amely képes különböző igényeket kielégíteni, legyen szó családi használatról, városi közlekedésről vagy akár hosszabb utazásokról – mindezt egy elegáns, jól felszerelt és korszerű formában.
A Renault 4 valamivel nagyobb mérete az R5-höz képest csak csekély mértékben csorbítja a hatótávot. Hivatalos adatok szerint az R4 egyetlen töltéssel akár 247 mérföldet is meg tud tenni, ami csupán öt mérfölddel marad el az R5 által elérhető távolságtól. A tesztvezetés során 3,8 mérföld per kWh-t tapasztaltunk különféle útviszonyok között, melyek között szerepelt a megálló-induló londoni forgalom, egy hosszabb autópályás szakasz, illetve némi dinamikusabb vezetés kedvenc vidéki útjainkon. Ez a fogyasztás körülbelül 200 mérföldes hatótávot jelent teljesen feltöltött akkumulátorral, és úgy gondoljuk, hogy egy visszafogottabb, tudatosabb vezetési stílussal még közelebb lehet kerülni a gyártó által megadott WLTP-mérés szerinti hatótávhoz. Ez az eredmény nagyjából megegyezik az R5 hasonló körülmények között nyújtott teljesítményével, amely nálunk 4,1 mérföld/kWh-t produkált vegyes használat során.