Megtekintés 215

Amíg vársz ez is érdekelhet:

Az e:Ny1 mindegyik változata ugyanazzal a 68,8 kWh-s akkumulátorral működik, amelyből 62 kWh használható. A töltőcsatlakozó a Honda logót viselő első panel mögé került, így az autó orral vagy oldalirányból is könnyen csatlakoztatható. Az akkumulátor töltöttségi szintje jól látható a mobilalkalmazásból vagy a töltőnyílás feletti fényekből. Az e:Ny1 maximális töltési teljesítménye 78 kW, ami elmarad például a ID.4 135 kW-os teljesítményétől. Ez 45 percet jelent 10–80%-os gyorstöltésnél. Otthoni 11 kW-os AC fali töltővel 8–9 órára van szükség a teljes feltöltéshez.

A tesztek során jó hatékonyságot mértünk: az Eco módban az autó 4,1 mérföldet tett meg 1 kWh energiával, ami nagyon közel van a hivatalos 256 mérföldes hatótávhoz. Hideg időben azonban mindez jelentősen romlott: mindössze 2,4 mérföld/kWh értéket mértünk, ami körülbelül 265 km hatótávot jelentett. A fűtés bekapcsolása is nagy hatással volt a becsült hatótávra: 291 km-ről 215 km-re esett vissza. Mivel az e:Ny1 nem rendelkezik hőszivattyúval, az ilyen hőmérséklet-ingadozások különösen érzékenyen érintik. Ezzel szemben például a Hyundai Kona Electric hőszivattyúval csak 8 km-rel kevesebbet mutatott.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük