Amíg vársz ez is érdekelhet:
A legújabb Jazz négy felszereltségi szinten érhető el: Elegance, Advance, Advance Sport és a SUV-stílusú Crosstar Advance. Mindegyik változat gazdag alapfelszereltséget kínál, többek között 15 colos könnyűfém keréktárcsákat, kilenc colos központi érintőképernyőt Apple CarPlay és Android Auto támogatással, klímaberendezést, első és hátsó parkolószenzorokat, valamint tolatókamerát. Az Advance szint ehhez navigációt, fűthető első üléseket és kormánykereket, sötétített ablakokat és 16 colos kerekeket ad hozzá. A sportos részletekkel kiegészített Advance Sport verzió különleges kipufogóvéget, ultraszálas belső kárpitot, sportpedálokat, háromküllős kormánykereket és sport üzemmódot kínál, bár a hajtáslánc ebben sem változik. A 2020 közepén bevezetett Crosstar változat emelt hasmagasságot, külső műanyag védőelemeket és tetősíneket kapott, ami robusztusabb megjelenést kölcsönöz neki, de mivel összkerékhajtása nincs, terepen nem érdemes vele próbálkozni. Ez a változat az Advance felszereltségre épül, drágább és kevésbé hatékony, így ha nem ragaszkodunk a SUV-s megjelenéshez, érdemes inkább az Advance szintet választani.
A Honda Jazz nem követte a kis turbómotoros trendet, helyette kizárólag hibrid rendszerrel érhető el. Az e:HEV névre keresztelt rendszer egy 1,5 literes Atkinson-ciklusú benzinmotort és két villanymotort foglal magába, melyek együttesen 2023-tól 120 lóerős teljesítményt nyújtanak. Három különböző vezetési mód segít kihasználni a hibrid rendszer előnyeit: az EV mód tisztán elektromos haladást tesz lehetővé, főként induláskor és alacsony sebességnél, míg a Hybrid Drive módban a benzinmotor és az elektromos hajtás együtt dolgozik a legjobb hatékonyságért. Autópályán pedig az Engine Drive mód veszi át az irányítást, amely kizárólag a benzinmotorral működik.