Amíg vársz ez is érdekelhet:
A Nissan ezzel újra megpróbálta visszahozni a klasszikus kompakt családi autók világát, de a Pulsar végül nem aratott átütő sikert, különösen nem az Egyesült Királyságban, ahol a vásárlók inkább a feltűnőbb, dinamikusabb modelleket részesítették előnyben. Az eladási számok elmaradtak a várttól, így a modellt 2018-ban ismét kivonták a forgalomból.
Egy érdekes epizódja volt a Pulsar rövid életének, amikor 2015 májusában bemutatták az erősebb, 1.6-os DIG-T 190 lóerős turbós benzinmotort, amelyhez a felfüggesztést is átdolgozták annak érdekében, hogy sportosabb karaktert kölcsönözzenek az autónak. Ez magában foglalta a merevebb futóművet és az élesebb kormányzást is. A DIG-T 190-es változat kívülről is felismerhető volt, mivel különleges 18 colos könnyűfém felniket, egyedi belső részleteket és némi külső optikai frissítést kapott, ezzel pedig a Pulsar kínálatának csúcsmodelljévé vált.
Bár felmerült a gondolat, hogy a Pulsarból készülhet egy igazán sportos, Nismo változat is – amely a Nissan sportos almárkájaként korábban már más modellek esetében bizonyította, hogy képes élménydúsabb karaktert adni a mindennapi autóknak –, ez a terv végül nem valósult meg, így a DIG-T 190 maradt a legerősebb, legdinamikusabb verzió, de még ez sem tudott igazi izgalmat vinni a Pulsar egyébként meglehetősen visszafogott világába.