Amíg vársz ez is érdekelhet:
Amikor az akkumulátor töltöttségi szintje csökken, a benzinmotor automatikusan bekapcsol, és bár ez a váltás rendkívül sima, mégis érzékelhető egy enyhe rázkódás formájában. Mivel nincs kézi váltós opció, a CVT automata gondoskodik a sebesség folyamatos változtatásáról. Ugyanakkor érdemes megjegyezni, hogy ez a típusú váltó gyakran okozza azt az érzést, mintha az autó „erőlködne” gyorsításkor: a motor magas fordulatszámra pörög, miközben a gyorsulás nem olyan dinamikus, mint azt a hanghatások alapján várnánk. Ennek következtében az Auris nem kifejezetten sportos vezetésre termett, és aki lendületes menetteljesítményre vágyik, más típusok között érdemes körülnéznie.
Az Auris sokkal otthonosabban mozog, ha a vezető nyugodt, kiegyensúlyozott stílusban közlekedik vele. Ez összhangban is van az autó környezetbarát filozófiájával. Ha a műszerfalon található teljesítménymérő mutatója az Eco (gazdaságos) zónában marad, akkor a jármű rendkívül csendesen és simán működik, különösen városi környezetben.