Amíg vársz ez is érdekelhet:
A Lexus RC modelljei a márkától megszokott hagyományos erősségeket – a kifinomultságot és a sima, nyugodt utazást – igazán jól hozzák. Az autó szinte tökéletesen elszigeteli az utasokat a külvilág zajától: a menetszél és az úthang szinte teljesen hiányzik az utastérben, ami egy prémium kategóriás kupétól el is várható. A motorok rendkívül csendesen működnek, legtöbbször alig hallható, hogy egyáltalán járnak. Az egyetlen, ami időnként megzavarhatja ezt a nyugodt hangulatot, az a futómű zajossága lehet, különösen nagyobb úthibákon vagy fekvőrendőrökön áthaladva, főként azoknál a kivitelek esetében, amelyek nagyobb, 19 colos keréktárcsákkal szereltek. Ezeken az autók néha enyhe döccenéssel és tompa puffanással reagálnak a rosszabb útfelületekre, de ez még mindig nem nevezhető kellemetlennek, csupán érezhető a prémium komfort enyhe határának elérése.
A kínálat alapját egyetlen hibridmotor képezi, a 2,5 literes benzin-elektromos rendszerrel hajtott RC 300h, amelynek teljesítménye tisztességes, noha nem kimagasló. A Lexus gyári adatai szerint 8,6 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 100 km/h sebességre, végsebessége pedig 190 km/h-ban van korlátozva. A hajtáslánc különlegessége a CVT-váltó, amely folyamatosan változó áttételezéssel működik – ez a megoldás kényelmes és hatékony a hétköznapi használat során, azonban a vezetési élményt tekintve már nem ennyire meggyőző. A sportosabb vezetési stílust kedvelők számára ez a váltó gyakran idegesítő lehet, mivel erőteljes gázadásra hajlamos azonnal magas fordulatszámra ugrani, és ezzel együtt zavaró, monoton motorhangot generál, ami rontja az élményt.