Megtekintés 203

Amíg vársz ez is érdekelhet:

Vezetni az EV3-at nem különösebben élvezetes, de ez nem is célja az autónak. A Kia inkább a kényelemre helyezte a hangsúlyt, amit jól is valósított meg. A gázreakció három, a kormányzás két fokozatban állítható, de ezek közötti különbségek alig érezhetőek. A sport mód például élesebb gázreakciót kínál, de tényleges gyorsulásbeli javulás nincs.
Városi környezetben az EV3 egyik kiemelkedő eleme a regeneratív fékezés finomhangolhatósága, amely a kormány mögötti váltófülekkel menet közben is szabályozható. Az autó tud teljes gurulást, egy pedálos vezetést, sőt, adaptív üzemmódot is, amely az útviszonyok alapján dönt a fékezés mértékéről. A pontos kormányzás és a puha futómű miatt városban nagyon kellemes vezetni.
Országutakon is jól teljesít a kényelmes futómű, de a vezetési élmény nem túl izgalmas. Bár nem olyan „halott” a vezetési élmény, mint egy Hyundai Kona esetében, a Renault Megane E-Tech vagy a Cupra Born élesebb és dinamikusabb vezetési érzetet nyújtanak a kényelem megtartása mellett. A puha hangolás miatt nagyobb útegyenetlenségeknél érezni lehet az autó súlyát, mivel a rugózás néha nem tudja megfelelően lekövetni a terhelést.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük