Amíg vársz ez is érdekelhet:
Az EX40-hez hasonlóan az EC40 is a svéd márka Compact Modular Architecture (CMA) platformjára épül, amely elöl MacPherson rugóstagos, hátul pedig többlengőkaros felfüggesztést alkalmaz. Ennek eredményeként a Volvo meglepően magabiztosan és kiegyensúlyozottan viselkedik a kanyarokban, még ha nem is éri el a közeli rokonságban álló Polestar 2 dinamikus élményét. Összességében meglepően fürge teljesítményt nyújt egy ekkora, magas SUV-hoz képest.
Pozitívumként említhető, hogy a kormányzás jól súlyozott és kellemesen közvetlen, miközben a jól beállított futómű és a megfelelő tapadás magabiztosságot ad egy kanyargós, kisebb útvonalon való haladáshoz. Az EC40 jó egyensúlyt teremt a stabilitás és a kényelem között, és bár időnként meglepődhet az egyenetlen, kátyús városi utcákon, a Volvo kellemes társ a mindennapokban. Legjobban a kisebb, 19 colos kerekekkel teljesít, amelyek jobban kezelik a rossz útviszonyokat, mint a nagyobb, 20 colos felnik.
A Volvo kimagasló zajcsillapítást nyújt bármelyik kerékméretet is választod, hiszen a szél-, út- és futóműzaj egyaránt jól kordában van tartva. Ha ehhez hozzávesszük a vezetői pozíció uralkodó jellegét és a kiváló üléseket, az EC40 remek társ egy hosszabb utazáshoz is.