Amíg vársz ez is érdekelhet:
A Twingo GT – ami a kínálat sportosabb csúcsmodellje volt – némileg más karaktert képvisel. A GT-ben alkalmazott módosított motorvezérlés nem teljesen lineáris teljesítmény-leadást eredményez. Amikor második fokozatban jobban rálépünk a gázra, az autó kezdetben kicsit tétován indul, majd hirtelen életre kel, ahogy a turbó nyomása elkezd érdemben dolgozni. Ekkor a Twingo GT hirtelen meglepően gyorsnak érződik – a gyorsulás intenzívebb, mint amire a gázpedál első elmozdításából következtetni lehetne. Ugyanakkor a gázpedál útjának második felében már nem nő arányosan a teljesítmény, így a reakció kissé kiszámíthatatlanná válik – mintha a motor ereje nem egyenletesen lenne elosztva a pedálút mentén.
Ennek ellenére a GT egy meglepően agilis kisautó. A mindössze 898 köbcentis, háromhengeres turbómotor 108 lóerőt és 170 Nm nyomatékot produkál, ami – figyelembe véve, hogy az autó súlya csupán 1.001 kilogramm – bőven elég ahhoz, hogy élvezetes vezetési élményt nyújtson.