Megtekintés 195

Amíg vársz ez is érdekelhet:

A jelenlegi Twingo már a harmadik generációját éli, és ez a második olyan változat, amelyet hivatalosan is forgalmaztak az Egyesült Királyságban. Míg a második szériából elérhető volt egy sportos, Renaultsport által hangolt RS változat is, a mostani generáció legközelebbi „sportmodellje” a Twingo GT – ami bár némileg erősebb, mint az alapmodellek, valójában nem nyújt igazi sportautós élményt. A Renaultsport ugyan részt vett a GT fejlesztésében, de ha valaki valódi élményautót keres megfizethető áron, akkor a VW up! GTI sokkal jobban teljesít ebben a kategóriában – összességében érettebb és élvezetesebb vezetési élményt kínál.

A standard Twingo motorpalettája kétféle háromhengeres benzinmotorból áll: egy 1,0 literes szívómotorból és egy 900 köbcentis turbófeltöltős változatból. Ezeket a modelleket SCe 70, illetve TCe 90 néven kínálták, a számok a motor teljesítményére utalnak. Az utóbbi, vagyis a TCe 90 a szerencsésebb választás, különösen városi használatban, mivel jobb középtartománybeli nyomatékkal rendelkezik, ami sokkal használhatóbbá és rugalmasabbá teszi a mindennapi közlekedés során – különösen városi forgalomban, dugókban, sűrű ki- és bekapcsolódásokkal tarkított helyzetekben.

A 2018-as modellfrissítés során a régi felszereltségi szinteket lecserélték, így a kínálatot a Play és Iconic nevű változatok váltották fel. A GT modellt ekkor kivonták a piacról, így az már nem elérhető. A TCe motor kizárólag az Iconic felszereltségi szinthez rendelhető, és ebben a konfigurációban automata váltóval (EDC, azaz Efficient Dual Clutch) is kombinálható. Ugyanakkor ez az automata váltó nem tartozik a legjobbak közé – bár kényelmes lehet, ha valaki a nyugodt vezetést kedveli, a fokozatok váltása nem mindig elég gyors vagy sima, ezért ha van rá mód, inkább a kézi váltós változatot érdemes választani.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük