Megtekintés 194/2

Amíg vársz ez is érdekelhet:

Alacsony sebességnél van némi keménység az autó futóművében, azaz az úthibák hatása kissé érezhető lehet az utastérben, különösen nagyobb kátyúkon vagy rosszabb minőségű utakon. Ezeken az esetekben enyhe karosszéria-hajlás is megfigyelhető, ám ezek a jelenségek ritkán zavaróak, és a Fiat általánosságban véve kényelmesen, higgadtan viselkedik – legyen szó városi cirkálásról vagy országúti tempóról.

A zajszigetelés tekintetében is jól teljesít az autó, különösen figyelembe véve, hogy egy nyitott tetejű roadsterről van szó. Behúzott tető mellett ugyan előfordul némi szélzaj nagy sebességnél, de ez sosem válik igazán zavaróvá, és nagyjából hasonló mértékű, mint a gumik által keltett gördülési zaj. Ha pedig a vezető úgy dönt, hogy leengedi a vászontetőt, meglepően csendes és nyugodt marad az utastér – ebben nagy szerepet játszik az ülések mögött, a bukókeretek között elhelyezett apró szélterelő, amely hatékonyan csökkenti a légörvényeket. Ez azt eredményezi, hogy nyitott tetővel is élvezhető és relaxált marad az utazás, így a 124 Spider nemcsak sportos élményekre vágyóknak, hanem a stílusos, kényelmes kabriózás szerelmeseinek is ideális választás.

Ha túllépünk azon az egyszerű tényen, hogy a 124 Spider valójában egy Mazda MX-5 alapjaira épül, akkor egy igazán értékes és vágyott roadstert fedezhetünk fel benne. Az olasz motor karaktere, az egyedi futómű-beállítások és a kicsit elegánsabb, prémiumabb belső tér egy olyan autót eredményeznek, amely valamelyest érettebb, felnőttesebb benyomást kelt, mint japán testvére.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük