Amíg vársz ez is érdekelhet:
A belső térben is hasonló előrelépések történtek, különösen a modernizált dizájn és a Mercedes A-osztályból ismert kettős kijelző alkalmazása révén. Az, hogy ebben a kategóriában teljesen digitális műszeregységet kínálnak, igazán figyelemre méltó, és magas technológiai szint érzetét kelti. Sajnos azonban ez a fejlettség nem terjed ki az anyaghasználatra, amely elmarad néhány riválisétól.
A felszereltségi szintek az Advance, a Premium és a csúcsverzió Ultimate elnevezéseket kapták. A ráncfelvarrás előtti i20 mutatta be a nagy elismerést kivívó, 201 lóerős i20 N sportverziót, ám egyelőre nem tudni, hogy ezt a modellt is eléri-e az új dizájnfrissítés. Jelenleg nincs sportváltozata az új i20-asnak.
Tágas utasterével, az egyik legnagyobb csomagtartóval a kategóriában, és olyan kezelhető külső méretekkel, amelyek megkönnyítik a parkolást, az i20 megtartotta elődei praktikusságát. Ráadásul vonzó finanszírozási ajánlatok is elérhetők hozzá, így ha új kisautót keresel, érdemes a listádra venni.
Ami a motorokat, teljesítményt és a vezetési élményt illeti, a korábbi i20 generációk általában tisztességesen vezettek, de ritkán kerültek közel a kategória legélvezetesebb autóihoz. Ez azonban most megváltozott, ugyanis a legújabb i20 valóban élvezetes kisautónak bizonyul.
Világos, hogy a Hyundai ezúttal gondosan kidolgozta az alapokat, de nem áldozta fel a mindennapi vásárlók igényeit a jobb vezethetőség oltárán. Az új modell rugózása valamivel feszesebb lehet azok számára, akik a korábbi i20-asokhoz szoktak, ám ennek köszönhetően csökkent a karosszéria dőlése kanyarodáskor, és javult az autó irányíthatósága is – mindezt úgy, hogy közben még a kisebb úthibákat is jól elnyeli, legalábbis az Advance változat 16 colos kerekein.