A motorválaszték hiánya viszont gondot jelenthet néhány vásárlónak. Az egyetlen elérhető, 99 lóerős motor alapvetően jól bírja a forgalom tempóját, de nincs meg benne az a rugalmasság, amit például a Vauxhall Corsa 1,2 literes turbómotorja kínál. A Corsa több nyomatékot kínál, ami magabiztosabb előzést tesz lehetővé, illetve gyorsabban éri el az autópálya-tempót is, miközben az i20-ban ekkor már érezhetően megnő a szél- és gördülési zaj.
A kézi váltó ár-érték arány szempontjából jó választás, ám nem tartozik a legjobbak közé. Különösen az első és második fokozat közötti váltásnál akadtak gondok, ugyanis szinte lehetetlen volt sima váltást végrehajtani, bármennyire is próbálkoztunk. Az olyan riválisok, mint a Renault Clio, a Skoda Fabia vagy a Volkswagen Polo jóval kielégítőbb váltóérzettel rendelkeznek.