Megtekintés 190/2

Amíg vársz ez is érdekelhet:

A Qashqai meglepően jól kezeli az úthibákat, kátyúkat, jobb, mint sok vetélytársa ebben az árkategóriában, és valamivel élénkebb reakciókat ad, mint például egy Skoda Karoq. Ha egy kicsit sportosabban kezdünk vezetni, akkor észlelhető némi oldaldőlés a karosszérián, de ez fokozatosan és kontrolláltan történik, nem zavaró mértékben. A kormányzás alaphelyzetben könnyű, sőt talán túl könnyű is, és hiányzik belőle a visszajelzés, de elég közvetlen ahhoz, hogy az autó fürgének érződjön az irányváltásoknál. Sport módban a kormány egy kicsit nehezebb lesz, így valamivel komolyabbnak hat.

A legtöbb vásárló számára azonban a Qashqai nem a sportos vezetésről szól, hanem arról, hogy A-ból B-be kényelmesen, biztonságosan és gondtalanul eljusson – és ebben a tekintetben nehéz is belekötni. A Qashqai minden téren tisztességesen teljesít, nincsenek ordító hiányosságai, de egyetlen területen sem igazán kiemelkedő. Ez egy kerek, jól összerakott autó, amely inkább az egyensúlyra törekszik, mint a feltűnésre.

A harmadik generációs modell motorválasztékában már megtalálhatók a mild-hybrid (enyhe hibrid) és a teljes hibrid megoldások is. Az alapváltozat egy 1,3 literes, turbós, mild-hybrid benzines motor, amely 138 lóerőt és 240 Nm nyomatékot kínál. Ezzel, hatsebességes kézi váltón keresztül, az autó 10,2 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük