Megtekintés 189

Amíg vársz ez is érdekelhet:

A hagyományos, tisztán benzines változat egy jól ismert, 1,2 literes, háromhengeres, turbófeltöltős motort használ, amely 99 lóerőt biztosít. Ezt a motort a Stellantis-csoport több más modelljében is megtalálhatjuk. A benzines C3 Aircrosshoz egy hatfokozatú kézi váltó társul, ami egyszerű, de hatékony megoldás a mindennapi használatra. A hibrid változat, amely a Hybrid 136 nevet kapta, egy újabb fejlesztés: 2024-ben mutatkozott be a Citroën C4 modellben. Ez a hajtáslánc szintén háromhengeres, turbós benzinmotorral dolgozik, amely önmagában 134 lóerős teljesítményre képes, és egy hatsebességes duplakuplungos automata váltón keresztül működik együtt egy 28 lóerős villanymotorral. A Citroën szerint ezzel a rendszerrel a városi közlekedés során akár az út felét tisztán elektromos módban is meg lehet tenni, ami igen kedvező a fogyasztás és a károsanyag-kibocsátás szempontjából is.

A tisztán elektromos hajtású e-C3 Aircross ugyanezt a technológiát használja, mint a kisebb e-C3 modell és az elektromos Vauxhall Frontera. Egy 44 kWh-s akkumulátor táplálja az első tengelyre szerelt villanymotort, amely 111 lóerőt és 125 Nm nyomatékot nyújt. Az e-C3 Aircross hivatalos hatótávja 186 mérföld, vagyis körülbelül 300 kilométer, ami a városi és elővárosi használatra elegendő lehet, de a gyártó már előre bejelentette, hogy 2025 végén érkezik majd egy nagyobb akkumulátorral szerelt változat is, amely körülbelül 250 mérföldes (kb. 400 km-es) hatótávot kínál majd.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük