Megtekintés 184/2

Amíg vársz ez is érdekelhet:

Az élmény teljességéről azonban nemcsak a motor gondoskodik, hanem az újratervezett, hétfokozatú, duplakuplungos váltó is, amely a vezetési dinamika egyik alappillére lett. Ez a sebességváltó most még gyorsabban és pontosabban reagál a kormányoszlop mögé szerelt váltófülek parancsaira. Az áttételek váltása szinte észrevétlenül történik, a felfelé kapcsolások élesek, feszesek, azonnali gyorsulást eredményeznek, míg a visszaváltások során a rendszer tökéletesen adagolja a fordulatszámot, így a motorfékhatás is mindig kiszámítható és kontrollálható. Az egész mechanizmus olyan gyorsasággal működik, hogy a vezető úgy érezheti, eggyé válik az autóval – mintha a gondolatait is előre megérezné a váltó, olyan precízen hajtja végre az utasításokat. Ez a váltó kulcsszerepet játszik abban, hogy a 488 nemcsak egy brutálisan gyors autó, hanem egy rendkívül intuitív, élményekkel teli vezetési eszköz.

Összességében a Ferrari 488 – legyen szó a GTB vagy a Spider változatról – egy olyan gép, amely a technológia csúcsa mellett megőrizte azt az érzelmi töltetet és karaktert, amiért az emberek mindig is rajongtak a Ferrariért. Ez az autó nem egyszerűen csak gyors – ez egy élő, lélegző gép, amely minden egyes kilométeren újabb és újabb arcát mutatja meg.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük