Megtekintés 184

Amíg vársz ez is érdekelhet:

A Giulietta értékesítési pályafutása alatt számos riválisa teljes modellgeneráció-váltáson esett át, miközben az Alfa Romeo kompaktja lényegében változatlan formában maradt a piacon. A Ford Focus már a negyedik generációjánál tart, a Vauxhall Astra pedig a hetediknél, míg a Giulietta filozófiájához talán legközelebb álló SEAT Leon is jóval frissebb konstrukció – igaz, az is egyre inkább az osztály öregjének számít, hiszen 2012-ben mutatták be. Egy másik sportos karakterű kompakt a Mazda 3, amelynek második generációja egy időben, 2010-ben debütált a Giuliettával, ugyanakkor a Mazda azóta már a negyedik generációját kínálja, ezzel is jelezve, milyen ütemben fejlődtek a versenytársak, miközben az Alfa inkább a formai eleganciára, semmint a technológiai frissítésre helyezte a hangsúlyt.

A Giulietta kínálata 2019-ben három fő felszereltségi szintre oszlott: a belépő szintű Standard, a Sport, valamint a magasabb felszereltségű Super változatok alkották a választékot. Korábban, egészen 2018-ig elérhető volt a sportos Veloce kivitel is (amelyet korábban Cloverleaf néven ismertek), amely 1,75 literes, négyhengeres turbómotorral rendelkezett, 237 lóerős teljesítménnyel. Papíron ez egy ígéretes hot hatch volt, azonban a valóságban a menetteljesítmény és főként a vezethetőség nem érte el azt a szintet, amit a kategória élvonalbeli tagjai – például a Volkswagen Golf GTI vagy a Ford Focus ST – képviseltek. Az erő ugyan megvolt, de az autó nem volt elég kifinomult ahhoz, hogy igazi vezetési élményt nyújtson a sportos autók kedvelőinek.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük