Amíg vársz ez is érdekelhet:
A Jazz utastere nem bővelkedik stílusban vagy élénkségben – meglehetősen egyszerű, különösen a merészebb, színesebb szuperminik belső tereivel összehasonlítva.
Sötét, puha tapintású anyagokat alkalmaztak, amelyeket fényes fehér díszítőelemek egészítenek ki a sebességváltó körül és a kormánykeréken. Mindez összességében visszafogott hangulatot kölcsönöz az utastérnek. Ugyanakkor az összeszerelési minőség magas szintű, az alkatrészek és kezelőszervek szilárd érzetet keltenek. Ráadásul a legfontosabb pontokon – mint például a kormányon és az ajtókilincseken – puha tapintású anyagokat használtak.
A klímaberendezés fizikai tekerőgombjai könnyen elérhetők a vezető számára. A Honda akár a központi érintőképernyőbe is integrálhatta volna őket, ha akarta volna, de örülünk, hogy ezt nem tette meg.
– Richard Lane, a közúti tesztek helyettes szerkesztője
Az összes fő kezelőszerv – legyen szó a sebességváltóról, a klímavezérlőkről vagy a 9 hüvelykes infotainment kijelző gombjairól – könnyen elérhető, és mindegyik meggyőző szilárdságérzetet nyújt használat közben.
A Jazz igazi erőssége a belső tér sokoldalúságában rejlik. A második sorban található „Magic Seats” (varázsülések) révén a hátsó utasok bőséges lábteret élvezhetnek. A fejtér már kevésbé lenyűgöző, de rövidebb utak esetén a felnőttek sem fognak panaszkodni.
A csomagtartó 304 literes, ami tisztességes, bár nem kimagasló érték az osztályban. Azonban a tárolókapacitás ezzel még nem ér véget – amitől igazán különleges a Honda belső tere, az a variálhatóság.
A hátsó ülések teljesen síkba hajthatók, így akár 844 literes csomagtér nyílik az ablak vonaláig, vagy 1205 liter a tetőig mérve.