Amíg vársz ez is érdekelhet:
A Renault nem kis kockázatot vállalt azzal, hogy új SUV-ját egy versenyrepülőről nevezte el, és ezzel egy időben hangosan hangoztatta, mennyire sportos, dinamikus vezetési élményt kínál az autó. A „Rafale” név erős és lendületes karaktert sugall, és a francia gyártó szándékosan próbálta ezzel azt kommunikálni, hogy ez az autó nem csupán egy családi SUV – hanem valami sokkal izgalmasabb.
A Renault így nyilatkozott: „Most, hogy teljesen megújítottuk a hibrid hajtásláncokra, a futóműre és az elektronikai rendszerekre épülő technológiánkat, egyszerűen nem tagadhattuk meg vásárlóinktól azt az élményt, amit egy valódi, vezetésre született autó nyújthat.” Ez természetesen egy kicsit hangzatos marketing, de nem teljesen alaptalan. A Rafale valóban kapott néhány olyan műszaki fejlesztést, amelyek segíthetnek a sportosabb viselkedés elérésében.