Amíg vársz ez is érdekelhet:
A Wrangler külsején is történt némi finomhangolás: a jól ismert, hét nyílásos hűtőrács dizájnját kicsit átdolgozták. Mélységet, térbeliséget adtak neki, így még hangsúlyosabban emelkedik ki az autó orrán, még karakteresebbé téve a jármű megjelenését.
A felfüggesztés tekintetében minden Wrangler tekercsrugókat és passzív lengéscsillapítókat használ. A kormányzás egy elektromechanikusan segített golyósoros rendszerrel történik, amelyet viszonylag alacsony, 16,2:1 áttétellel terveztek, így a jármű kormányzása terepen is megbízható és kiszámítható marad. A jármű alján négy különböző védőlemez található, amelyek óvják az üzemanyagtartályt, a terepváltót és a sebességváltó olajteknőjét a sérülésektől. A Rubicon ezen felül még robusztusabb védelemmel is rendelkezik: vastag falú csőből készült küszöbvédő elemek kerültek alá, amelyek felfogják a nagyobb sziklák ütéseit is.