Megtekintés 171/2

Amíg vársz ez is érdekelhet:

A kompromisszumokat kevésbé tűrők számára a Trophy-R verzió nyújt megoldást, hiszen ez a modell – a radikális futómű-módosításokkal, aerodinamikai finomításokkal és súlycsökkentéssel – lényegében egy utcára szelídített versenyautó. Azonban éppen emiatt az ára is jelentősen eltér a többi modelltől, és a különleges alkatrészek, mint például az Akrapovic kipufogórendszer vagy a karbon-kerámia fékek, olyan szintű költségnövekedést jelentenek, hogy a végösszeg akár a 60 000 fontos határt is átlépheti, ezáltal a modellel már sokkal inkább a gyűjtők és elkötelezett rajongók célkeresztjébe kerül.

A hétköznapi használat során azonban a Renaultsport Megane rendkívül civilizált viselkedést mutat. Ha Comfort vagy Normal üzemmódba kapcsolunk, a vezetési élmény és a hangulat szinte alig tér el attól, amit egy hagyományos Megane kínál: a felfüggesztés meglepően jól kisimítja az úthibákat, az autó csendes és kiegyensúlyozott, még rosszabb minőségű útfelületeken is. Ez különösen fontos azoknak, akik az autót nemcsak hétvégi szórakozásra, hanem mindennapos közlekedésre is szeretnék használni, anélkül, hogy a komfortérzetből komolyabb kompromisszumot kellene kötniük.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük