Amíg vársz ez is érdekelhet:
Ahogy azonban az út elkezd kanyargósabbá és gyorsabbá válni, a Renaultsport Megane másik arca is megmutatkozik. A Sport vagy Race módok bekapcsolásával a reakciók élesebbé válnak, a motor válasza közvetlenebb lesz, a kormányzás is feszesebbé válik, és az egész autó viselkedése sportautósabb karaktert ölt. A motorhangot a kabin hangszórói mesterségesen felerősítik, ami elsőre talán nem tűnik ideális megoldásnak, mégis meglepően jól van kivitelezve: a hangzás természetesnek hat és hiteles vezetési élményt közvetít. Ráadásul amikor visszaváltunk, a kipufogóból érkező durrogások és ropogások minden egyes alkalommal élvezetet okoznak, és hozzájárulnak ahhoz a szinte teátrális sportossághoz, amit az autó ezekben az üzemmódokban nyújt. Egy négyhengeres turbómotorhoz képest a Renault Megane RS kifejezetten jól szól, hangja dinamikus, sportos, és élményszinten is hozzáad a vezetés öröméhez.
Mindent egybevetve a Renaultsport Megane egy rendkívül sokoldalú hot hatch, amely képes alkalmazkodni a hétköznapi használat elvárásaihoz ugyanúgy, mint a sportos vezetés iránti vágyhoz. Bár néhány konkurens modell, különösen a Honda Civic Type R, közvetlenebb élményt nyújt, a Megane RS továbbra is egy kifinomult, technológiailag fejlett, és rendkívül szórakoztató autó marad, amely jól egyensúlyoz a sportosság és a használhatóság határmezsgyéjén.