Amíg vársz ez is érdekelhet:
A Renaultsport Megane legújabb változatában már alapfelszereltségként megtalálhatók az adaptív lengéscsillapítók, így a korábbi Megane RS-sel ellentétben most már lehetőség van arra, hogy a kemény futóművet enyhébbé, komfortosabbá állítsuk, közelebb hozva ezzel a vezetési élményt a hétköznapi Megane kényelmi szintjéhez. Ez azt jelenti, hogy most már nem kell kompromisszumot kötni a sportosság és a mindennapi használhatóság között: a Megane RS képes arra, hogy a városi forgalomban, rosszabb minőségű utakon is kényelmesen viselkedjen, miközben megőrzi a sportos karakterét, amelyet a Renaultsport név fémjelez.
Egy másik újdonság a négykerék-kormányzás, amely jelenleg egyedülállóvá teszi a Megane RS-t a forró ferdehátúak (hot hatch) mezőnyében, hiszen más gyártó jelenleg nem kínál ilyen rendszert ebben a kategóriában. A hátsó kerekek bekormányzása elsősorban alacsony sebességnél növeli a fordulékonyságot és az autó agilitását, míg nagyobb sebességnél a rendszer a stabilitást fokozza, így az autó magabiztosabbnak érződik az autópályán és kanyargós országutakon egyaránt. Bár ez a technológia némi többletsúlyt ad az autónak, a menetdinamikai előnyök egyértelműen ellensúlyozzák ezt, és valóban érezhetően élvezetesebbé teszik a vezetési élményt, amire a Renaultsport mindig is nagy hangsúlyt fektetett.