Amíg vársz ez is érdekelhet:
A modell továbbra is két fő változatban érhető el: a normál RS és a Cup kivitelben. A Cup verzió elsősorban a sportos vezetés szerelmeseinek készült, akik értékelik a feszesebb futóműhangolást és a mechanikus korlátozott zárású differenciálmű (limited-slip diff) előnyeit, amely különösen kanyarokból kigyorsításkor javítja a tapadást és a teljesítmény átadását az útra. Ez a változat tehát ideális választás lehet azoknak, akik gyakran használják az autót sportosabb környezetben, például hegyi utakon vagy versenypályákon, és nem bánják a valamivel feszesebb, kevésbé kényelmes futómű hangolást a mindennapokban sem.
A kínálatban megtalálható még a Renaultsport Megane 300 Trophy is, amely – nevéhez hűen – megnövelt teljesítményt kínál, egészen pontosan 297 lóerőt, amit egy továbbfejlesztett turbófeltöltő és kipufogórendszer tesz lehetővé. Ez a változat nemcsak technikailag, hanem esztétikailag is különbözik az alap RS-től: nagyobb fékek, sportosabb külső jegyek és kimondottan versenypályás használatra fejlesztett tapadós gumiabroncsok teszik egyértelművé, hogy ez az autó komoly teljesítménytartalékokkal rendelkezik. Ugyanakkor fontos megjegyezni, hogy míg a korábbi Trophy modellek még extrémebb, szinte versenyautós élményt kínáltak, addig a jelenlegi Trophy változat valamivel visszafogottabb, és már nem annyira élesen fókuszált, mint elődei.