Megtekintés 169/2

Amíg vársz ez is érdekelhet:

Már néhány perc a Cherokee volánja mögött elegendő ahhoz, hogy az ember rájöjjön: ez az autó elsősorban a kényelem maximalizálására lett tervezve. A Jeep nagy hangon hirdette, hogy ez a modell szakít a korábbi, mezőgazdasági gépeket idéző vezetési élménnyel, és a személyautókéhoz hasonló úttartásra vált. Valóban érezhető a törekvés, hogy az autó minél simábban és nyugodtabban küzdje le a brit utak gyakran gyenge minőségű burkolatát, ugyanakkor ez az irány olyannyira a kényelmet helyezi előtérbe, hogy maga a vezetési élmény szinte teljesen eltűnik. A kormányzás túlságosan könnyű még országúti sebességnél is, az autó pedig meglehetősen erősen dől a kanyarokban – a dinamizmust és közvetlenséget tehát hiába keressük benne.

A Cherokee induláskor még többféle motorral volt elérhető, a szerényebb teljesítményű, 138 lóerős dízeltől egészen a tekintélyt parancsoló, 3,2 literes V6-os benzinmotorig. Azonban a 2018-as frissítés során ezek a motorok kikerültek a kínálatból, és csupán egy 2,2 literes dízelmotor maradt, kétféle teljesítményszinten: 150, illetve 195 lóerővel.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük