Amíg vársz ez is érdekelhet:
Ez a két változat azonban elég jól eltalált kompromisszumot kínál a teljesítmény és a fenntartási költségek között, így különösebb veszteségnek nem érezzük a többi motor eltűnését. A gyengébb motor első- vagy összkerékhajtással is választható, míg az erősebb változat kizárólag 4×4-es hajtással kapható, de a Jeep intelligens hátsó tengelykapcsoló rendszere révén még így is egészen kedvező fogyasztással lehet számolni, mivel ez a rendszer szükség esetén automatikusan lekapcsolja a hátsó hajtást, így javítva az üzemanyag-hatékonyságot.
A nyomaték elegendő, főleg hosszabb utakhoz, de ha összehasonlítjuk például egy BMW X3 xDrive20d-vel, akkor gyorsan kiderül, hogy a Jeep 2.2-es motorja kevésbé kifinomult, és nem is olyan élénk, mint a német riválisé. Ugyanakkor ár-érték arányban, különösen az üzemeltetési költségek figyelembevételével, ez az erőforrás tűnik a legjobb választásnak, és ha valaki mindenképpen egy Cherokee-ra vágyik, egyértelműen ezt érdemes választania. Bár a dízelmotorok városi környezetben nem kifejezetten kifinomultak – járásuk érdes, hangjuk nyers, és hidegen különösen zajosak –, országúti tempónál már sokkal visszafogottabban, halk, mély morajlással dolgoznak.