Amíg vársz ez is érdekelhet:
A biztosítási besorolás a motor és a felszereltségi szint függvényében 17 és 22 közé esik, hasonlóan az Opel Astra Sports Tourerhez és a Volkswagen Golf kombihoz. Értéktartás szempontjából a Corolla kombi az egyik legjobb a kategóriában: három év és 36 000 mérföld után az eredeti értékének 55–57 százalékát is megtarthatja. Az Astra 47–50 százalék, míg a Golf kombi 47–56 százalék között teljesít ezen a téren.
A beltér és a technológia is fejlődött. A külső csak kisebb módosításokat kapott a modellfrissítés során, de ez nem baj: a Corolla markáns orrkialakítása és lendületes vonalvezetése elegáns, modern megjelenést biztosít. A különböző felszereltségi szinteken 16-tól 18 colos felnik találhatók, fekete, piros vagy króm díszítőelemekkel kombinálva. Az alap szín a fehér, de 600–900 fontos felárért elérhetők metál- és gyöngyház fényezések is. A csúcskivitelű Excel verzióknál kéttónusú fényezés is választható 900–1 200 fontos áron.
Az utastér letisztult, jól összeszerelt, a felhasznált anyagok között találunk puhább felületeket is, amelyek határozottan minőségibb érzést keltenek, mint a keményebb, műanyaggal teli VW Golf beltere. Külön öröm, hogy a klímavezérlés fizikai gombokon keresztül történik, és az infotainment rendszer is sokat fejlődött: 10,5 colos érintőképernyőt és 12,3 colos digitális műszeregységet kapott.
Kezdetben a Corolla csak egy nyolccolos, lassan reagáló kijelzővel rendelkezett, ám a 2022-es frissítés óta az új, 10,5 colos kijelzőt már a Toyota bZ4X rendszeréről ismerhetjük. Ez gyorsabb, jobb felbontású, könnyebben kezelhető, bár a tolatókamera képminősége elmarad a kijelző minőségétől. Alapfelszereltségként elérhető az Apple CarPlay és az Android Auto, valamint a DAB rádió, Bluetooth és hangvezérlés is. A 12,3 colos digitális műszeregység négyféle nézetet kínál, bár térképes megjelenítés nincs közöttük.