Megtekintés 161

Amíg vársz ez is érdekelhet:

Ahogyan a zárt karosszériás változat esetében is tapasztalható, a DS3 Cabrio futóműve meglehetősen feszes – különösen akkor, ha a jármű 17 colos könnyűfém keréktárcsákkal van felszerelve. Ez a feszesség ugyan kissé csökkentheti a kényelmet rosszabb minőségű utakon, de még így is kellemesebb rugózást nyújt, mint például a MINI, amelyhez gyakran hasonlítják a DS3-at ebben a kategóriában. Ráadásul a karosszéria dőlése kanyarodás közben alig észrevehető, ami meglepő egy vászontetős modell esetében, és kifejezetten jó úttartásra utal. Az autó tehát nemcsak látványos, hanem meglepően stabil és élvezetes vezetési élményt is nyújt – különösen azoknak, akik egy karakteres, stílusos, ám mégis sportos kabriót keresnek.

A vászontető működtetése elektromos, és háromféle beállítást kínál, amelyekkel az utasok tetszésük szerint szabályozhatják a nyitás mértékét. Az első gombnyomásra a tető automatikusan visszahúzódik a C-oszlop vonaláig, tehát gyakorlatilag úgy működik, mint egy nagy méretű napfénytető. Egy második nyomás után a tető teljesen hátratolódik, így az utastér teljesen nyitottá válik. Érdemes azonban megjegyezni, hogy amikor a tető teljesen hátrahúzott állapotban van, a ponyva és a hátsó üveg összecsukott formában komolyan korlátozza a hátrafelé való kilátást – ez különösen parkolás vagy sávváltás során lehet zavaró, mivel a belső visszapillantó tükör szinte teljesen használhatatlanná válik.

 TARTALOM BETÖLTÉSE KÉSZ! MEGNYITÁSHOZ KATT IDE!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük