Amíg vársz ez is érdekelhet:
Ezért különösen ajánlott a rövid tengelytávú változat (SWB), amely a kisebb méretek miatt még fordulékonyabb és mozgékonyabb a szűkebb, technikásabb terepeken. Ha pedig valaki valóban ki akarja használni a Shogun képességeit, célszerű lecserélni a gyári, inkább közúti használatra szánt abroncsokat kifejezetten terepre tervezett gumikra – ezek ugyanis nagyságrendekkel javítják az autó kapaszkodóképességét, és lehetővé teszik, hogy a hajtáslánc tudása teljes mértékben érvényesüljön.
Bármelyik változatot is választjuk, a hajtáslánc középpontjában egy 3,2 literes, négyhengeres dízelmotor áll, amely 187 lóerős teljesítményt nyújt. Ez a motor különlegesnek mondható, mivel a 3,2 literes hengerűrtartalom rendkívül nagynak számít egy négyhengeres motor esetében – ez is jól mutatja, hogy a hangsúly itt nem a sportos menetteljesítményen, hanem a nyomatékos, kitartó működésen van. Az adatok alapján a hosszú tengelytávú (LWB) modellek 11,1 másodperc alatt gyorsulnak álló helyzetből 100 km/h-ra, míg a háromajtós, rövidebb változat ezt 9,7 másodperc alatt tudja. Ezek az értékek ugyan nem számítanak kimagaslónak a mai mércével, de figyelembe véve az autó karakterét és célját, teljesen elfogadhatónak tekinthetők, főként a terepjáró kategórián belül.